UN PAÍS, UN SOL COR

· Mútuacat es promociona a TV3 per primera vegada després de 50 anys de la seva fundació

Aquest 18 de juny iniciem una campanya televisiva orientada a incrementar la notorietat de la marca a la societat catalana, que durarà fins al 7 de juliol.

El posicionament de Catalanisme, Proximitat i Solidaritat, des de l’11 de setembre de 2015, ens ha portat a un important creixement de clients utilitzant únicament la comunicació boca-orella.

A la nostra presentació expliquem que fem assegurances 100% catalanes, perquè som una empresa independent amb la seu a Catalunya, que tenim cura de la cultura del país i que ens comuniquem sempre en català.

Els darrers mesos estem participant activament a les anomenades fires de Consum Estratègic promocionades per l’Assemblea, amb l’objectiu d’aconseguir arribar a més consumidors que tenen el desig de canviar els seus consums familiars d’energia, telefonia i assegurances, cap a empreses amb la seu al país i amb un fort posicionament catalanista.

Esperem aconseguir persones interessades en les nostres assegurances i en la millora econòmica del país.

T’agrairem que facis difusió de la campanya entre les teves xarxes. Convida els teus coneguts a entrar a https://assegurancescatalanes.mutuacat.cat/ , i podran veure el vídeo i les nostres assegurances… que volem que també siguin les teves.

Descarrega’t la nota de premsa

/ Actualitat / Tags:
CA