salutcat

MÚTUACAT RENOVA LA SEVA APP DE SALUT I INTRODUEIX EL WHATSAPP MÈDIC

Aquest 2019, Mútuacat actualitza la seva aplicació per mantenir-se al capdavant de les innovacions tecnològiques en matèria d’atenció mèdica.

 


Barcelona, 10 de gener de 2019. Mútuacat des de 2016 disposa de la primera APP per la gestió de la salut en català, acreditada per TICSALUT i reconeguda com a “APP de la setmana” per la Generalitat de Catalunya. Ara actualitza la seva aplicació mòbil amb l’afany de seguir innovant en matèria d’atenció mèdica i tecnologia. Salutcat és la plataforma online de gestió de la salut de Mútuacat, segura i senzilla, mitjançant la qual l’usuari pot parlar amb metges i metgesses especialistes a través del xat.

La tecnologia usada, molt semblant a la dels principals servidors de missatgeria instantània, facilita que l’usuari es pugui posar en contacte amb els professionals mèdics de la plataforma, com si es posés en contacte amb la seva família: de manera fàcil i instantània.

Gràcies a les revisions dels actuals usuaris de Salutcat, i a l’afany de renovació constant de la mutualitat, s’ha afegit aquesta tecnologia, innovadora en comparació amb la que ja utilitzen altres companyies del sector. A diferència d’aquestes, el metge es posa en contacte a través de xat, i no de videotrucada, i així es permet flexibilitat de resposta a l’usuari. El professional es compromet a contestar en menys de dos minuts.

L’aplicació també permet dur el registre dels informes mèdics, tractaments, al·lèrgies i malalties, així com consultar la guia mèdica del producte que tingui contractat l’usuari. En cas que no sigui mutualista, disposarà d’atenció comercial personalitzada i permetrà als clients demanar hora al metge habitual, enviar autoritzacions i gestionar tots els aspectes de la pòlissa de manera directa.

Tot i que Salutcat no pretén, en cap cas, substituir les consultes mèdiques tradicionals, sí que es planteja com una alternativa ecològica a l’atenció mèdica, que evita desplaçaments en cas que no siguin necessaris i fa un primer cribratge. Els professionals que atenen comunicaran a l’usuari la necessitat, o no, de desplaçar-se fins al centre mèdic.

Quan l’usuari o la usuària es trobi a l’estranger, amb Salutcat tindrà cobertura mèdica i disposarà d’un telèfon d’atenció en cas d’urgència.

/ actualitat / Tags: , ,