MUTUACAT CELEBRA EL CINQUANTENARI AMB UNS RESULTATS EXCEL·LENTS

  • Mutuacat millora un 150% els resultats del 2019 respecte l’exercici anterior i supera els 8M d’euros de facturació en el sector assegurador
  • Des de l’11 de setembre de 2015 i en menys de 5 anys, la marca Mutuacat s’ha posicionat al mercat català com l’autèntica asseguradora catalanista, compromesa i solidària

MANRESA, 20 de juliol de 2020. Els canvis organitzatius duts a terme a finals del 2018 ja han donat els resultats esperats al tancament de l’exercici 2019. La implantació d’un nou model digital de l’activitat ha aconseguit millorar el servei i optimitzar la gestió  i tracte amb els mutualistes.

Amb un negoci de 11,8M€,  les empreses del Grup Mútua Manresana avancen profitosament i, de forma molt especial, el negoci assegurador amb un creixement del 6,14% en la facturació d’assegurances d’assistència sanitària, degut a un interès creixent de la ciutadania en la contractació de productes i serveis produïts per empreses amb la seva seu a Catalunya. Una de les causes de ser escollits  pels clients és el component d’entitat social sense ànim de lucre enfront de les asseguradores mercantils.

La mutualització de la despesa entre tots els socis, inherent a la nostra missió com a mútua de previsió social, ha esdevingut una de les raons de creixement important. Els nostres valors de compromís i solidaritat no ens permeten aplicar augments de quotes en funció de la despesa dels nostres mutualistes i, a partir dels 60 anys tothom paga el mateix independentment de les vegades que vagin al metge.

En només 5 anys ens hem convertit en l’asseguradora referent de l’esport català, i actualment tenim cura de la salut de més de 170.000 esportistes, tant de federats com d’aquells que practiquen activitat física en gimnasos, curses, lligues, competicions, campus, casals i colònies d’estiu.

D’altra banda, el director general, Sergi Macià, destaca que un altre impuls a la notorietat de la nostra marca ha estat el traspàs a un model purament digital de tot el procés d’atenció al mutualista, que ha incrementat un 88% les interaccions amb la nostra web, on es pot des de contractar els serveis de Mutuacat fins a gestionar qualsevol tipus de petició mèdica.  

Macià destaca que la capacitat d’un canvi tan important en una entitat cinquantenària només és possible amb un equip humà implicat i altament qualificat per assumir els nous reptes que la societat ens depara. La transformació constant i la vocació de servei als nostres mutualistes i a la nostra terra han estat la clau de volta d’aquest èxit.

Ens hem posicionat de manera important en el mercat català a través de les campanyes a TV3, a les xarxes socials i de  la participació en l’associacionisme català, motor del país: des de la relació amb les cambres de comerç catalanes, amb les patronals… fins a la adhesió al projecte de Consum Estratègic o Ben Fet!, on es reconeixen els nostres valors de compromís, solidaritat i catalanitat.

En definitiva el 2019 és un bon any per a Mutuacat i, el que és més important per a nosaltres: ho és gràcies al reconeixement de la societat per la nostra manera ètica d’entendre les assegurances i pels nostres valors. Més de 50 anys al servei de les persones i de la societat civil.

Descarrega la notícia aquí

/ actualitat / Tags: , ,