ASSEGURANCES DE SALUT

SI ET CUREN PROFESSIONALS D’AQUÍ, PER QUÈ PAGUES L’ASSEGURANÇA A EMPRESES DE FORA?

LES NOSTRES ASSEGURANCES SÓN ÈTIQUES I JUSTES: HO ACREDITA EL SEGELL EUROPEU ETHSI

A PARTIR DELS 60 ANYS, TOTHOM PAGA IGUAL. ACCEPTEM A TOTHOM: DES DE NADONS A GENT GRAN

COBERTURES I SERVEIS

A tot el territori espanyol amb 40.000 professionals i 10.000 centres mèdics

Assistència en viatge a tot el món fins a 12.000€

Urgències les 24h i servei d’ambulància

Cobertura dental gratuïta

Cobertura completa: medicina primària, especialitats, hospitalització, intervencions quirúrgiques…

Segona opinió mèdica

APP SALUTCAT

GUIA MÈDICA

Taronja

El quadre mèdic de Mútuacat compta amb els millors centres i especialistes d’arreu del país, perquè vagis on vagis et sentis com a casa! Podràs trobar tots els professionals ordenats per províncies i poblacions, amb els centres mèdics agrupats per especialitats i per ordre alfabètic.

LES COBERTURES AL DETALL

URGÈNCIES

Inclou:

– Urgències hospitalàries
– Urgències ambulatòries
– Urgències domiciliàries

MEDICINA GENERAL

Inclou:

– Assistència a consulta i domicili
– Pediatria i puericultura (per a nens i nenes menors de 14 anys)
– Servei d’Infermeria (ATS / DUE)
– Servei d’Ambulàncies

ESPECIALITATS MÈDIQUES

Inclou:

– Consultes de totes les especialitats mèdiques i quirúrgiques oficialment reconegudes.

MITJANS DE DIAGNOSI

Inclou:

– Anàlisis clíniques
– Radiologia especial no intervencionista
– Ressonància Magnètica Nuclear
– Ecografies, Gammagrafies i Electrocardiogrames
– Altres mitjans de diagnòstic
– Mitjans de diagnòstic d’alta tecnologia
– Mitjans de diagnòstic intervencionistes
– Radiodiagnòstic

HOSPITALITZACIÓ I INTERVENCIONS QUIRÚRGIQUES

Inclou:

– Hospitalització quirúrgica o mèdica
– Hospitalització psiquiàtrica
– Part normal o per cesària
– Despeses per honoraris mèdics, hospitalització i medicació, ajudants, anestesistes, ATS i DUE. També per la utilització del quiròfan, els medicaments o qualsevol altre servei mèdic prestat durant l’hospitalització o intervenció quirúrgica.
– Despeses per estança hospitalària en habitació convencional individual, amb llit per a un acompanyant.
– Despeses per internament psiquiàtric.
– Despeses per estança hospitalària en Unitats de Vigilància Intensiva (UVI) o en Unitats de Cures Intensives (UCI).
– Despeses per estança del nadó en incubadora.
– Despeses per hospitalització mèdica per observació.
– Despeses per assistència domiciliària post intervenció quirúrgica.

En cas que el beneficiari no faci ús dels serveis sanitaris propis de Mútuacat, si es tracta d’un procés cobert pel reglament, se li abonarà una indemnització de 31 euros per dia d’hospitalització.

MEDICINA PREVENTIVA

Inclou:

– Revisió mèdica
– Revisió pediàtrica
– Revisió oftalmològica
– Higiene dental anual
– Revisió ginecològica
– Revisió cardiològica
– Revisió d’urologia
– Etc.

PLANIFICACIÓ FAMILIAR

Inclou:

– Implantació del DIU
– Preparació al part
– Rehabilitació del sòl pèlvic
– Lligament de trompes
– Vasectomia

TRACTAMENTS ESPECIALS

Inclou:

– Acupuntura
– Homeopatia
– Ventiloteràpia
– Oncologia radioteràpica
– Diàlisi
– Aerosolteràpia
– Oxigenoteràpia
– Quimioteràpia
– Rehabilitació i fisioteràpia
– Litotrícia

SEGONA OPINIÓ MÈDICA

Professionals d’alt prestigi ajudaran a confirmar el diagnòstic realitzat i a conèixer altres opcions de tractament, en el cas de les malalties següents:

– Càncer
– Malalties cardiovasculars
– Trasplantaments d’òrgans
– Malalties neurològiques i neuroquirúrgiques
– Malaltia idiopàtica de Parkinson
– Malaltia d’Alzheimer
– Esclerosi múltiple
– Paràlisi
– Insuficiència renal crònica
– SIDA

ORIENTACIÓ MÈDICA TELEFÒNICA

Professionals d’alt prestigi ajudaran a confirmar el diagnòstic realitzat i a conèixer altres opcions de tractament, en el cas de les malalties següents:

Plataforma assistencial sanitària de servei permanent, les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any. No requereix cites, horaris, ni esperes. S’ofereix una atenció sanitària immediata, amistosa i propera a qualsevol hora i també el desplaçament del metge al domicili (exceptuant la modalitat bàsica).

El servei Línia Mèdica de Mútuacat es farà a través del Centre d’Atenció i Coordinació Mèdica amb els qual podrà parlar directament amb la metgessa o el metge desitjat.

– Simptomatologies o patologies mèdiques i psicològiques
– Resultats d’anàlisis
– Diagnòstics i tractaments
– Intervencions terapèutiques o quirúrgiques
– Medicaments (dosificació, interaccions, efectes secundaris, etc.)
– Derivacions a especialistes

SERVEI DENTAL BÀSIC

Inclou:

– Consultes
– Extraccions de peces excepte cordals
– Una higiene dental anual
– Les ortopantomografies

Pot ampliar-se el servei dental contracant el producte Tot Salut Dental per només 4,75€/mes per persona assegurada

ASSISTÈNCIA EN VIATGE

Inclou:

– Assistència mèdica i sanitària a l’estranger
– Transport o repatriació sanitària de ferits o malalts, de l’assegurat mort i dels altres assegurats
– Retorn anticipat per defunció d’un familiar i desplaçament d’un familiar en cas d’hospitalització Retorn anticipat per sinistre greu a la llar o local professional del beneficiari
– Recerca, localització i enviament d’equipatges extraviats
– Transmissió de missatges urgents
– Enviament de medicaments a l’estranger
– Avançament de fons monetaris a l’estranger
– Servei d’informació i suport legal a l’estranger
– Consulta o assessorament mèdic a distància
– Despeses de prolongació d’estada en un hotel a l’estranger
– Enviament de documents a l’estranger
– Defensa jurídica de l’automobilista a l’estranger
– Prestació o avançament de fiances penals a l’estranger

Pot ampliar-se el servei dental contracant el producte Tot Salut Dental per només 4,75€/mes per persona assegurada

ESCULL LA MODALITAT QUE S'ADAPTI MÉS A LES TEVES NECESSITATS

TS BÀSIC

SENSE COPAGAMENT

des de 19,89€/mes

Urgències

Medicina general

Especialitats mèdiques

Mitjans de diagnosi

Hospitalització

Intervencions quirúrgiques

Medicina preventiva

Planificació familiar

Tractaments especials

Segona opinió mèdica

Orientació telefònica

Servei dental bàsic

Assistència en viatge

TS ÒPTIM

AMB COPAGAMENT

des de 35,76€/mes

Urgències

Medicina general

Especialitats mèdiques

Mitjans de diagnosi

Hospitalització

Intervencions quirúrgiques

Medicina preventiva

Planificació familiar

Tractaments especials

Segona opinió mèdica

Orientació telefònica

Servei dental bàsic

Assistència en viatge

TS CLÀSSIC

AMB COPAGAMENT

des de 40,37€/mes

Urgències

Medicina general

Especialitats mèdiques

Mitjans de diagnosi

Hospitalització

Intervencions quirúrgiques

Medicina preventiva

Planificació familiar

Tractaments especials

Segona opinió mèdica

Orientació telefònica

Servei dental bàsic

Assistència en viatge

TS COMPLET

SENSE COPAGAMENT

des de 47,30€/mes

Urgències

Medicina general

Especialitats mèdiques

Mitjans de diagnosi

Hospitalització

Intervencions quirúrgiques

Medicina preventiva

Planificació familiar

Tractaments especials

Segona opinió mèdica

Orientació telefònica

Servei dental bàsic

Assistència en viatge

MÉS INFORMACIÓ

REGLAMENTS

Aquí pots consultar els reglaments del producte (condicionat general):
Tot Salut Bàsic
Tot Salut Complet (Clàssic, Òptim i Complet)

CARÈNCIES

La carència és el període de temps que la beneficiària o el beneficiari ha d’esperar per poder fer ús de determinats serveis.

Les carències són les següents*:

  • 3 mesos: podologia
  • 6 mesos: proves diagnòstiques i/o tractaments especials, hospitalització, cirurgia, medicina
    preventiva, planificació familiar, revisions, fisioteràpia i rehabilitació, seguiment i control de l’embaràs i cirurgia de la miopia i/o astigmatisme
  • 8 mesos: part i neonatologia
  • 12 mesos: pròtesis, síndrome d’immunodeficiència adquirida (SIDA), diàlisi i ronyó artificial, vasectomia, esterilització tubàrica, cirurgia de la miopia i/o astigmatisme amb pròtesis
  • 3 anys: Trasplantament d’òrgans

En cas de provenir d’una altra mutualitat, o bé en cas d’accident i/o urgència vital no s’aplicarà el període de carència, exceptuant el seguiment de l’embaràs, el part i neonatologia.

*Cal comprovar especificacions de les carències als reglaments de cada modalitat del producte.

EXCLUSIONS

Les exclusions són cláusules que s’incorporen en el contracte amb l’objectiu d’acotar el perill i deixar constància de determinades circumstàncies que impliquen la no cobertura de la persona.

En el cas del producte Tot Salut cal tenir en compte les següents exclusions :

  • Qualsevol patologia anterior a la data de contractació.
  • Les visites, intervencions o altres actes terapèutics derivats d’alguna lesió per esports d’alt risc, actes notòriament perillosos, etc.
  • Malalties i lesions que no apareixen expressament descrites al reglament.
  • La cirurgia plàstica o reparadora i qualsevol altra actuació que tingui caràcter purament estètic.

*Cal comprovar les especificacions de les exclusions als reglaments pertinents de cada modalitat del producte. Cal tenir en compte que el producte Tot Salut Bàsic no cobreix cap tipus d’urgència, hospitalització, ni intervencions quirúrgiques.

COM ACTUAR?

Alguns serveis requereixen autorització per Mútuacat. Caldrà demanar autorització a l’entitat per dur a terme visites de logopèdia, podologia, psiquiatria, psicologia, rehabilitació, fisioteràpia, intervencions quirúrgiques, proves diagnòstiques, ingressos, etc.

No requereixen autorització les visites mèdiques, les analítiques bàsiques, les ecografies, els rajos X i el radiodiagnòstic simple.

Per demanar les autoritzacions, hi ha les següents vies:

  • Adreça electrònica: caldrà enviar la sol·licitud d’autorització, sempre acompanyada d’una petició del metge, a auto@mutuacat.cat.
  • WhatsApp: caldrà enviar la sol·licitud d’autorització, sempre acompanyada d’una petició del
    metge, al mòbil 608 692 133
  • Oficina: caldrà posar-se en contacte amb les oficines de Mútuacat per dur a terme el tràmit de la sol·licitud:
  • – Manresa: 938 773 333
    – Barcelona: 934 548 903
    – Girona: 972 227 775
    – Vic: 938 895 388

En cas que la persona assegurada pateixi una malaltia no preexistent i/o accident haurà de trucar al telèfon 938 773 333 o 902 490 480. En cas d’estar en qualsevol altre país, caldrà trucar al 0034 902 490 480. A través d’aquests telèfons s’informarà dels passos a seguir en cada cas.